Breaking News

Ezeket várom 2014-től, avagy mivel fogom tölteni a napjaim jövőre


Ezeket várom 2014-től, avagy mivel fogom tölteni a napjaim jövőre

Nem meglepő módon jövőre is tucatjával jönnek az olyan könyvek, amelyeket nagyon szeretnél elolvasni. Most összeállítottam egy listát - a teljesség igénye nélkül - azokról a könyvekről, amelyeknek a megjelenését alig várom!
Valószínűleg a nagy részüket olvasni fogom, és jó esély van arra is, hogy a véleményemet is olvashatjátok majd róluk. 
A listán csupán 3 magyar könyvet láthattok, ennek nagyon egyszerű oka van. A csúszások miatt nem tudom biztosan, mi az, ami tényleg meg is jelenik majd jövőre. De úgyis tudni fogjátok, mit várok nagyon, ha már közeledik a megjelenés.


Samantha Young: Before Jamaica Lane
január 7.

Az első két részt nagyon szerettem, kíváncsi vagyok erre is. 


Jay Crownover: Rome
 január 7.

 Az első két rész tetszett, és Rome foglalkoztatott már akkor is,és ugyanez érvényes Corára is.


Lauren Morrill: Being Sloane Jacobs
január 7.

Műkorcsolya-rajongó vagyok, kell ennél többet mondanom? 


Keren David: Salvage
január 16.

Nagyon érdekesen hangzik a fülszöveg alapján.
  

Cora Carmack: Seeking Her
január 28.

 Általában a kiegészítő novellái nem olyan jók, mint a könyvek, legalábbis az előzőnél ezt tapasztaltam, de kíváncsi vagyok. 


Rosamund Hodge: Cruel Beauty
január 28.

 Szeretem a mesefeldolgozásokat, az egyik kedvenc mesém pedig pont A szépség és a szörnyeteg. Érdekesen is hangzik és a borítóba beleszerettem. Ahogyan egyszerre jeleníti meg a fogságot és a rózsa motívumot, egyszerűen gyönyörű.


Melissa Landers: Alienated
február 4.

 Újabb borító, amibe beleszerettem. A történet vagy nagyon jó lesz vagy hatalmas melléfogás. Kíváncsi vagyok, hogy sül el.


Amber Kizer: Pieces of Me
február 11.

Elsőre kicsit morbidnak hangzik a történet, de a transzplantációs téma nagyon érdekel. Édesapám is transzplantált volt, így hallottam már mindenféle legendákat arról, hogy a transzplantáltak mindenféle új szokást vettek fel. Hasonló témájú könyvet pedig még nem olvastam, kíváncsi vagyok.


 Elizabeth Eulberg: Better off Friends
február 25.

Szintén nagyon tetszik a borító és a történet is. Nem gondolnám, hogy hatalmas szerelem lesz, de határozottan olvasásra csábít, aranyos történetnek tűnik.


Monica Murphy: Four Years Later
február 25. 

Az előző részeket olvastam, és bár hullámzó kicsit a színvonal, azért kíváncsi vagyok, főleg meg szerettem Owent az eddigi részekben.


Marie Rutkoski: The Winner's Curse
március 4.

Itt is a borítóra figyeltem fel. Meglátjuk. 


 Nyrae Dawn: Searching for Beautiful
március 4. 

Az írónőtől már olvastam korábban, tetszett a könyve. Szomszéd fiús történet, azokat szoktam szeretni.

 
Stephanie Perkins: Isla and the Happily Ever After
március 13.

 Az első könyv óriási szerelem, a másodikat is nagyon szerettem, a harmadikra pedig már az első óta várok. Nem kérdés, hogy listás főleg, hogy a hírek szerint minden eddigi főszereplő visszatér.

 
Colleen Hoover: Maybe Someday
március 18.

 Zene, szomszéd, van itt minden. Szintén aranyos történetnek ígérkezik.


Julie Murphy: Side Effects May Vary
március 18.

 Mindenféle bakancslistás ötletet nagyon szeretek, és amikor megláttam a történetet, sokkot kaptam, mert nekem is volt egy hasonló regényötletem. Nincs új a nap alatt.

Jennifer E. Smith: The Geography of You and Me
április 15.

 Az írónő másik két könyvét nagyon szerettem, és ez a liftben közösen ragadós téma is nagyon tetszik.


Jenny Han: To All the Boys I've Loved Before
április 22.

Nagyon érdekes alapötlet, már belegondolva is rengeteg lehetőséggel kecsegtet. Ha nem csak az ötlet jó, hanem a kivitelezés is, jó kis könyv lehet.


Jay Crownover: Nash
április 29.




Morgan Matson: Since You've Been Gone
május 6.

 Újabb listás történet, bár nem bakancslista, de valami ahhoz hasonló. Tetszik. Kicsit azokra a 30 napos kihívásokra emlékeztet, amiket a neten szoktunk töltögetni. És igen, ehhez hasonló ötletem is volt, már ami a listát illeti.


Amy Plum: After the End
május 6.

 Érdekesen hangzik a történet.


Tammara Webber: Breakable
május 6.

 Az Easyt imádtam, utána még beszélgettünk is egy barátnőmmel, milyen érdekes lenne mindezt a másik szemszögből olvasni. Amikor megláttam, hogy lesz, majd kiugrottam a bőrömből!


Kiera Cass: The One
május 6.

 Nem tudom, egy ilyen szerelmi háromszöget hogy lehet lezárni, de nagyon érdekel. Az első két rész után nem kérdés, hogy olvasni akarom a harmadikat. Ráadásul kíváncsi vagyok, mi lesz az egész lázadás témával is. Vajon változik a társadalom és ha igen, hogyan?


E. Lockhart: We Were Liars
május 13. 

Túl sok ötletem nincs, hogy miről is szól a történet, de a cím, és az a figyelmeztetés, hogy senki se árulja el az ismerősöknek, hogy mi a vége, megtette a hatását. A kíváncsiságom győzött.


Cora Carmack: All Lined Up
május 13.
 Szeretem Cora könyveit és nagyon aranyos emberként is, legalábbis azok alapján, amiket eddig láttam. Kíváncsi vagyok az új történetére, ami már nem a Losing it sorozat része.


Katie McGarry: Take Me On
május 20.
Pushing the Limits folytatás, akármiről szól is, kell!


Cassandra Clare: City of Heavenly Fire
május 27. 
Ezt szerintem nem nagyon kell magyaráznom. Évek óta várom, majd megőrülök, hogy megtudjam, mi lesz a sorozat vége. Az év valószínűleg legjobban várt könyve.




Samantha Young: Fall From India Place
június 3.




Kate Karyus Quinn: (Don't You) Forget About Me
június 10.

Érdekesnek ígérkezik.


Rainbow Rowell: Landline
július 8.

 Sajnos még nem volt lehetőségem elolvasni a Fangirlt és a Eleanor & Parkot, de már nagyon szeretném. Ez a könyv automatikusan repült az olvasandó listámra.


Richelle Mead: Silver Shadows
július 29.

 Imádom a sorozatot! Bár még volt lehetőségem olvasni a legutolsó részét, már most várom a következőt.


Kristi Cook: Magnolia
augusztus 5.

 Szeretem a civakodásból szerelembe forduló kapcsolatokat. Aranyos, egyszer olvasós történetnek ígérkezik. Meglátjuk.


Cassandra Clare - Holly Black: The Iron Trial
október 2.
Cassandra Clare az egyik kedvenc írónőm, és gyakran vetik a szemére, hogy miért csak Árnyvadász könyveket ír. Holly Blacktől eddig a Spiderwick krónikák néhány részét illetve A Fehér Macska című könyvet olvastam, azokat is szerettem. 
És most ketten, együtt, legjobb barátnők egy nem Árnyvadászos sorozatot írnak. Méghozzá egy middle grade történetet. Nagyon kíváncsi vagyok. Az alapsztori biztató.


On Sai: Scar 2.
év vége 
Az első részbe beleszerettem. Már most olvasnám a folytatást, ha lehetne.


Leiner Laura: Akkor szakítsunk
március 
Leiner Laura a Szent Johanna Gimivel megfogott. És az eddigi kevés infó alapján ez a könyve jobban érdekel, mint a Bábel érdekelt.


Jamie McGuire: Maddox Brothers #1
Nem kérdés. Imádtam Travist, és már akkor az járt a fejemben, amikor a Gyönyörű és a Veszedelmes sorscsapást olvastam, hogy a testvérek történetét is ismerni szeretném. Minden kívánságom így teljesüljön!

Abbi Glines: My Vincent Boys
Az első két részt szerettem, bár egyelőre elképzelésem sincs, ki lesz a harmadik rész főszereplője. Ez az egyik nagy kérdőjelem, alig várom, hogy választ kapjak.


Isaac Marion: Warm Bodies #2
Igazság szerint az az első részt nem szerettem annyira olvasni, filmben sokkal jobban tetszett. Viszont a kiegészítő novella, a New Hunger nagyon tetszett, és kíváncsi vagyok, mi lesz R-ékkel. 
 

Samantha Shannon: The Bone Season #2
A Csontszüretet imádtam, és rengeteg lehetőség van még a világban. Nagyon várom a folytatást. 


Spirit Bliss: Démoni érintés 3.
Spirit Blissnek ezt a történetét már akkor imádtam, amikor még kiadattatási szándék nélkül írni kezdte az interneten. Ez tőle a kedvenc sztorim, nagyon várom, mi lesz a vége.


Meg Cabot: Mediátor 7.
Igazság szerint nem tudjuk, hogy ez a könyv jön-e jövőre, mert semmilyen pontosabb infót nem mondott róla Meg Cabot, csak annyit, hogy dolgozik rajta.
A Mediátor tinikorom kedvenc könyvsorozata, Jesse a mai napig előkelő helyen szerepel az Álompasi listámon, és bár Meg Cabot stílusán még lenne mit javítani, az ötletet, a történetet és a szereplőket egyszerűen imádom. Igazi fangirl üzemmódba kapcsolatban, amikor meghallottam, hogy minden korábbi cáfolat ellenére hosszú szünet után érkezik a hetedik rész. Nagyon várom, bár kicsit félek is tőle. A Hívószám 1-800 sorozatnál Meg Cabot egy hasonló húzása jól sült el, remélem, itt is.

Nincsenek megjegyzések