Breaking News

Moly pipáló - Február 10-16.


Sziasztok!

Ebben a rovatban minden héten a Moly.hu előző heti legolvasottabb könyveinek listáját osztom meg, és magamban elégedetten - vagy kevésbé elégedetten - konstatálom, hogy melyikeket olvastam közülük.
Amennyiben értékeltem is a könyvet, akkor rögtön linkelem hozzá az értékelést is.

Február 10 és 16. között a legolvasottabb könyvek:


Markus Zusak: A könyvtolvaj
Jennifer L. Armentrout: Ónix
J. Sterling: Perfect Game - Hibátlan játék
Leiner Laura: Bábel
John Green: Csillagainkban a hiba
Veronica Roth: A beavatott
Dan Brown: Inferno
Suzanne Collins: Az éhezők viadala ✔
Richelle Mead: Vámpírakadémia ✔
Hozleiter Fanni: Te döntesz

Nos, ők voltak a legolvasottabbak, és akkor néhány szó azokról a könyvekről, amelyekről nem írtam még értékelést vagy éppen nem is olvastam. 

A könyvtolvajról múlt héten már ejtettem szót, most nem tenném újra, ha valakit érdekel, mit írtam, a múlt heti Moly pipálóban megtalálja.
Leiner Laura Szent Johanna sorozatát nagyon szeretem, így természetesen a Bábelt is beszereztem, neki is álltam, de a Blogturné Klub könyvei miatt akkor nem volt időm elolvasni, azóta pedig folyamatosan tolódik. Bevallom, a lelkesedésem is megcsappant kicsit, mert több embertől is úgy hallottam, nem olyan jó, mint az SzJG, a "szigetelés" pedig nem az én világom. De azért nagyon kíváncsi vagyok, és valószínűleg belátható időn belül el is fogom olvasni.
A Csillagainkban a hiba az egyik kedvenc könyvem, mindenképpen értékelni fogom, terveim szerint a mozifilm előttre időzítem. Mindenesetre imádom, csodálatos könyv, John Greenért pedig minden ízemben rajongok. Vloggerként és íróként is. A Csillagainkban a hiba könyvelőzetesét és a film első előzetesét feliratoztam is, ha kíváncsiak vagytok, ITT meg tudjátok nézni mindkettőt. 
Az Infernoval hasonlóan vagyok, mint a Bábellel. Nagyon szeretem Dan Brownt, az összes Robert Langdon könyvet olvastam, ezt kivéve. Ennek is nekiálltam még angolul, aztán végül szintén a sok olvasnivaló miatt félbehagytam, meg már amúgy is közelgett a magyar kiadása, gondoltam, majd úgy. Meg is vettem, aztán nagy lendülettel kölcsönadtam, és azóta is ott van. Ez persze nem szemrehányás, tucatjával állnak a polcon az olvasandó könyveim, szóval ráér. De hamarosan ezt is olvasni fogom, az biztos. Bár kétlem, hogy annyira fogom szeretni, mint az Angyalok és démonokat vagy a Da Vinci-kódot.
A Te döntesz című könyvhöz nem igazán tudok hozzászólni, találkozni már találkoztam vele, de őszintén szólva meglep - és témájából fakadóan örülök neki -, hogy a listán látom. Nem igazán hiszem, hogy én olvasni fogom, bár nem kétlem, hogy jó könyv lehet. A fülszöveg alapján mindenképpen érdekesnek hangzik.

A végére hagytam a Vámpírakadémiát, ugyanis örömmel jelenthetem, ha valaki esetleg még nem hallotta: TURNÉZUNK VELE!
A blogturnéban pedig én is részt veszek, holnap érkezik is az értékelésem, számítsatok rá!

Nincsenek megjegyzések