Breaking News

Monica Murphy: Three Broken Promises (Három megszegett ígéret)


Monica Murphy: Three Broken Promises

Fülszöveg:
Elkötelezettség. Ez az, amit igazából Colintól akarok. Mióta a bátyám, Danny meghalt Irakban, Colin annyi mindent tett, hogy segítsen nekem, beleértve azt is, hogy munkát adott nekem a népszerű éttermében, így már nem kellett a sztriptízbárban dolgoznom. De az, hogy minden éjjel mellette fekszem az ágyban, hogy megvigasztaljam a szörnyű rémálmai után, már nem elég. Tudom, hogy bűntudata van Danny halála miatt, amiért ő nem ment vele Irakba, de már nem bírok többet kettős életet élni.
Kétségbeesetten szeretem őt, de annyi démona van, és ha nem nyílik meg nekem valahogy, akkor soha nem lehet az a partner, akire szükségem van. Adtam neki egy hónapot, és most úgy döntöttem, elmegyek. Ha tényleg úgy szeret, ahogy mondja, tudja, hol talál.

Véleményem:
Nagyon szeretem ezt a sorozatot, és kifejezetten örültem, hogy ez a rész már nem Drew-ról és Fable-ről szól, mert nagyon sok sorozat esetében haragszom, amiért túl van nyújtva egy páros sztorija, csak azért, hogy legyen trilógia... Itt szerencsére már új főszereplőink vannak, és ennek azért is örültem, mert Colin és Jen története már az előző részben megfogott.

De sajnos azt kell mondanom, amennyire ott megfogott, itt annyira nem. Sajnos ez a könyv csalódás volt. Az alapötletben lett volna potenciál, mert mindkét oldalról olyan terheket cipelnek, amelyeket szépen ki lehetett volna bontani. Másrészt van közös múltjuk is, mivel már nagyon régen ismerik egymást, gyerekkoruk óta. Ha még ez se lenne elég, akkor Colin oldaláról még egy rossz családmodellt is kapunk... Tehát van itt lehetőség dögivel.

Valamiért azonban egyiket sem sikerült kihasználni. Jen ultimátuma, a bejelentés, hogy elmegy, bombaként robban a könyv elején, és ez nagyon jó. Nagyon kellett, mert kimozdította Colint az állóvízből és elkezdte felnyitni a szemét. Ez löketet adhatott volna a későbbiekre, de sajnos csak annyi történt, hogy ezt a problémát túl gyorsan sikerül félig megoldani, majd a másik felével szenvedtünk egy teljes könyvön keresztül. Jen önfejű volt, senkire sem hallgatott, és félelmetes, hogy amikor már elindultak a dolgok, mennyire türelmetlen volt. Ráadásul annyira nem tud gondoskodni magáról, mint egy gyerek. Colin pedig szintén önfejű, csak a másik végletben.

A fordulat kiszámítható volt, a szerelmi szálban messze túl sok szenvedés sikerült összehozni. Amennyire a sorozat első két része magával ragadó volt, ez valamiért annyira nem. 

Hogy valami jót is mondjak, Fable és Drew megjelenésének nagyon örültem. Fable különösen tetszett, mindenkit kiosztott és megmondta a véleményét, fénysugár volt a történetben, kár, hogy a főszereplők nem akarták meghallani, amit mond. 

Őszintén szólva ezt a részt igyekszem inkább elfelejteni és a sorozatot az első két rész alapján értékelni. Nagyon remélem, hogy Owen története nem ilyen lesz, mert azt nagyon-nagyon sajnálnám.


EGYNEK ELMEGY

Nincsenek megjegyzések