Breaking News

Katie Ashley: Az ajánlat


Katie Ashley: Az ajánlat

Kiadó: Ulpius-ház
Oldalszám: 332
ISBN: 9789632548326
Fordító: Medgyesi Csilla

Harmincadik születésnapja közeledtével Emma Harrison rádöbben, hogy ketyeg a biológiai órája, és a herceg a fehér lovon még mindig sehol. Fogyatkoznak a lehetőségek, különösen most, hogy a legjobb barátja – egy meleg pasi – visszalépett, hogy spermadonor legyen. Persze ott van a spermabank, de Emma fél: mit lehet tudni, talán a sátán belekavarhat a dolgokba.
Aidan Fitzgerald, a megátalkodott nőcsábász rendszerint eléri, amit akar, különösen a hálószobában. Amikor a karácsonyi partin Emma elutasítja a közeledését, Aidan elhatározza, megszerzi a nőt, kerül, amibe kerül. Emma kínos helyzetét megismerve a férfi olyan javaslattal áll elő, mely mindkettejüknek jó lesz. Hajlandó vállalni a donor szerepét, de csakis természetes úton. Nem lévén elszánt pasivadász, sem az alkalmi szex híve, Emma ódzkodik az ötlettől, ám a férfi sármja és Emma anyaság utáni vágya győzedelmeskedik. A „gyermekgyártási” projekt azonban egyszer csak több lesz, mint fizikai aktusok sora. Aidan nem képes kisétálni a nő életéből, Emma meg kezdi úgy érezni, ez a férfi az igazi.
Most már csak egy kérdés maradt: képes-e Aidan megváltozni, olyanná válni, amilyennek Emma szeretné?

Bevallom őszintén, a Megigézve után kissé félve álltam neki ennek a könyvnek. De szerencsére kellemesen csalódtam, aminek lehet, hogy néhányan nem örültök - nem jön a Megigézve-féle lehúzós kritika, sorry -, de azért én nem szerettem volna még egy olyan borzalmat. 

Láttátok a Csak szex és más semmi című filmet? Na, itt nagyon hasonló az alapszituáció. Adott nekünk Emma, aki már nagyon régen gyereket szeretne, de nincs kivel. Aztán jön Aidan, az egyik munkatárs, aki tökéletes spermadonornak tűnik. A különbség csak annyi, hogy míg ott a főszereplő titokban próbálja intézni a dolgot, itt maga Aidan ajánlkozik fel a szerepre. Cserébe csak annyit kér, hogy természetes úton foganhasson meg a gyerek.

Tudjátok mit? Ez egy nagyon aranyos sztori volt. Amint az ember feldolgozza az alapszituáció furcsa mivoltát - gondolok itt a spermadonor dologra -, az ember csak sodródik a sorokkal. Nyilván nincs nagy meglepetés, valószínűleg mindenki tudja már az elején, hogy ez a végére több lesz puszta spermadonációnál. Mert ahogy Emma és Aidan szép lassan megismerik egymást, egyre közelebb kerülnek a másikhoz. 

Emma magányos és már rengeteget veszített az életében. Aidan pedig igazi agglegény, aki fél feladni a függetlenségét. De Emma gondoskodása ráébreszti, hogy lehet, hogy nem is lenne olyan szörnyű egy saját család. Viszont ez ugyanannyira meg is ijeszti, a kérdés, hogy megfutamodik-e?

Amit még nagyon élveztem ebben a könyvben, hogy a főhősnő nem volt idegesítő. De komolyan, ez az ilyen történeteknél már értékelendő. Nem kezdett egy nyafogni, nem zúgott bele első pillantásra a pasiba, tök sok racionális döntése volt, de mégis nőiesen érzékeny volt. Komolyan mondom, kifejezetten szerethető volt. 

Aidant ezzel szemben néhányszor azért megcsapkodtam volna, bár mentségére szóljon, tényleg váratlanul éri, hogy nem tud egyszerűen csak üzleti tranzakcióként gondolni az egészre. Mert persze könnyű azt mondani, hogy persze, én adok majd spermát, de amikor az ember belegondol, hogy ez azt jelenti, hogy valahol majd a gyermeke futkos a világban, aki nem is tud róla... Akkor már nem olyan egyszerű a helyzet. 

Voltak köztük megmosolyogtató vagy éppen nagyon cuki párbeszédek, ezekért külön pirospont jár, és a szexjelenetek is szépen voltak megírva. És kifejezetten örültem a váltott szemszögnek is, jó, hogy megismerhettük mindkét oldalt.

Imádtam a családot mindkét oldalról, kifejezetten kedvesek és viccesek voltak azok a részek, ahol mindkét oldal próbálta őket közelebb hozni egymáshoz. Mert persze csak a vak nem látja, hogy több van közöttük. 

Nagyon szerettem Casey-t, a legjobb barátnőt is, pont olyan kis cserfes, mint ahogy egy ilyen történetbe kell. Illetve külön kedvencemmé vált Aidan kutyája! Félelmetesen aranyos volt!

A végével nem vagyok ugyan teljesen elégedett, de igazából ilyesmire számítottam, amikor megtudtam, hogy trilógia, szóval elfogadom és várom a folytatást.

AJÁNLOM

Nincsenek megjegyzések