Breaking News

Moly pipáló - Március 24-30.


Sziasztok!

Ebben a rovatban minden héten a Moly.hu előző heti legolvasottabb könyveinek listáját osztom meg, és magamban elégedetten - vagy kevésbé elégedetten - konstatálom, hogy melyikeket olvastam közülük.
Amennyiben értékeltem is a könyvet, akkor rögtön linkelem hozzá az értékelést is.

Március 24-e és 30-a között a legolvasottabb könyvek:

 

 Veronica Roth: A beavatott
John Green: Csillagainkban a hiba
Leiner Laura: Akkor szakítsunk
Cassandra Clare: Csontváros
Suzanne Collins: A kiválasztott
Suzanne Collins: Az éhezők viadala
Suzanne Collins: Futótűz
Leiner Laura: Bábel


És igeeen! Mindet olvastam!

Ahogy azt ti is láthatjátok, a múlt hét legolvasottabb könyvei közül mindet olvastam, bár véleményt nem írtam mindegyikről. 

Megint csak a listán A beavatott, ami a film után nem meglepő. A Futótűzből pedig kijött a DVD, meg most a Divergent miatt megint disztópia-láz van, szóval az sem túlzottan meglepő, hogy a teljes Hunger Games trilógia is a listán van. 

Az örökké határa úgy tűnik, még mindig elég friss ahhoz, hogy a listán legyen, bár véleményem szerint a közelébe sem ér az első résznek. 

Ami a Csontvárost illeti... 27-én volt az Árnyvadász nap, aminek örömére kihívás indult, Csontváros (újra)olvasással, bizonyára ennek is szerepe van abban, hogy a listára került. Meg talán annak is, hogy akik már nem győzik kivárni az utolsó rész, a Mennyei tűz városa megjelenését, elkezdik az elejéről a sorozatot, mire érkezik a könyv, még be is tudják fejezni bőven. 

Felkerült még a Csillagainkban a hiba is a listára, amiben nyilván szerepe van annak is, hogy Shailene Woodley és Ansel Elgort a Divergent promója közben elég sokat beszélnek erről a filmről is, és elkezdtek záporozni a jelenetfotók és videók is. Nem is beszélve arról, hogy bejelentették, érkezik az új John Green adaptáció is. (Azt csak zárójelben merem hozzátenni, hogy múlt héten indult a magyar rajongói oldala is.)

És akkor ha már Leiner Laura hetet tartunk, a végére hagytam az ő könyveit, mert három is akad a listán. A Szent Johanna második részének és az Akkor szakítsunknak az értékelését linkeltem, a Bábelé pedig a héten érkezik. 

Nincsenek megjegyzések