Breaking News

Monica Murphy: Second Chance Boyfriend (Második esély pasi)


Monica Murphy: Second Chance Boyfriend


Fülszöveg:

Romokban hever az életem. Így tudnám összefoglalni jelenlegi helyzetemet. A futballedzőm engem hibáztat a szezonzáró meccs kudarcáért, ahogy az egész csapatom is.
Két teljes hónapot töltöttem azzal, hogy a sebeimet nyalogattam, mint egy igazi lúzer. Elvesztettem a barátnőmet, Fable Maguire-t, az egyetlen lányt, aki igazán fontos nekem, mert azt gondoltam, hogy csak szenved mellettem.
Most rájöttem, én vagyok az, aki nem tud nélküle létezni. Ő hiába csinál úgy, mintha már túltette volna magát a dolgon, tudom, hogy legalább annyit gondol rám, mint amennyit én őrá. Túl jól ismerem. Annyira sebezhető… én csak segíteni szeretnék neki, átölelni és szeretni őt.
Csak annyit kérek, hogy adjon még egy lehetőséget.
Egymás nélkül elveszettek vagyunk, de együtt az örök szerelem vár ránk!


Véleményem:
Az első rész elolvasása után az ember ölne a könyvért, csak hogy megtudja, mi lesz a félelmetes függővég után. 

A folytatás elsőre talán kissé meglepő, ugyanis két hónap telt el az előző kötet vége óta, és azóta Fable és Drew nem is látták egymást. Hiába a szerelmes vers, Fable még csak nem is hallott a fiúról. De mindkettejük életében nagy változások történtek. Drew pszichológushoz jár és szerelmes verseket ír, Fable pedig új munkahelyet talált. 

Amikor azonban a véletlennek hála megint összefutnak, egyikük sem tudja tagadni, hogy nem felejtette el a másikat. És innentől kezdve a dolgok megint felgyorsulnak. Tetoválások, versek, párkapcsolati gondok... 

Nagyon tetszett, ahogy Drew igyekszik megtenni mindent, hogy ott legyen Fable mellett és próbál helyesen viselkedni. Szegény olyan kis tapasztalatlan, és nem tudja, hogy segítsen, pedig nagyon akar. És mint kiderül, ez elég is. És ezúttal már nem csak Drew-nak kell szembenézni a gondjaival, ugyanis ezúttal Fable az, akinek az élete ellene fordul. Édesanyja egy szempillantás alatt fedél nélkül hagyja őt és öccsét, és Fable-nek gondoskodnia kell magukról. De persze Drew gondjai sem múltak el egy csapásra. Az apja válni akar Adele-től, és tőle kér tanácsot. De vajon elmondhatja-e neki, mi történt a múltban? Hogyan reagál majd, ha megtudja?

Szóval nagyon tetszett, hogy ebben a részben is akadtak megoldandó problémák szép számmal, még több is, mint az első részben. És amellett, hogy az Adele szál folytatódott, kaptunk egy adagot Fable-ből is, aki az első részben kicsit háttérbe szorult. Ez nagyon tetszett, és hála ezeknek, a történet nem csak nyavalygás volt, hogy összejöjjenek-e vagy nem.

Persze Drew és Fable párosa ugyanolyan jók, mint az első részben, néha talán már túl jók is. De minden pillanatban öröm őket együtt látni, szóval ha kicsit sok a boldogságból, az se gond. 

És ami még nagyon tetszett, hogy ezúttal sokkal nagyobb szerepet kaptak a mellékszereplők is. Jen és Colin kapcsolata például nagyon izgatja a fantáziámat, és Owennek is nagyon örültem. 


NAGYON AJÁNLOM

Nincsenek megjegyzések