Breaking News

Kalapos Éva: D.A.C. - A tökéletes randi


Kalapos Éva: D.A.C. - A tökéletes randi


Kiadó: Manó Könyvek
Oldalszám: 15
ISBN: 9786155385469

Te milyennek képzeled a tökéletes randit? Álmodoztál már arról, hogy egyszer valaki kitalálja a legdédelgetettebb álmod? Szeretted a D.A.C. első részét, és türelmetlenül várod, hogy megjelenjen a második? Akkor ezt el kell olvasnod! Kalapos Éva ebben a novellában kis bepillantást enged Márk fejébe, és azt is megtudhatjuk, hogy sikerül-e a fiúnak összehoznia egy bénázásoktól és félreértésektől mentes randit Flórával. Lépj be te is a D.A.C. világába, és éld át velünk A tökéletes randit! NOVELLA kizárólag e-könyvben!


Ez a novella nem több, mint amit a címe: egy randi története. 

Márk és Flóra végre tényleg randizni mennek, de Márk képtelen valami normálisat kitalálni. Szeretné, ha minden tökéletes lenne az első randijukra, de egyszerűen semmi sem akar eszébe jutni. Szerencsére van felmentősereg, és végül megvalósulhat a randevú! És ezúton is gratulálok az ötlethez, nekem nagyon tetszett.

Örültem, hogy kaptunk egy kicsit Márk életéből, mert a regényben elég keveset tudunk meg arról, milyen az ő élete. Állandóan csak felbukkan, meg nyilván tudunk a barátnőjéről is, de minden másról elég keveset. Itt például találkozhattunk az ikertesójával, és örültem a Márk-Gabe jelenetnek is, mindig is szerettem a fiú barátságokat, igazából még akkor sokkal hosszabban is szívesen olvastam volna róluk. 

Ráadásul kicsit elindul a második rész is, előkészíti a szerző, hiszen Márkot valami gyötri. Ki tudja mi? Gondolom, majd a folytatásból rájövünk. 

Ez egy szösszenetnyi történet, percek alatt elolvasható, szóval túl hosszú értékelést nem várhat róla senki. Amiért mégis írtam róla az magának a sztorinak az ötlete. Nagyon tetszik, hogy kaptunk egy kiegészítő novellát, én ezeket a külföldi könyveknél is szoktam szeretni, még akkor is, ha nem mindig érik el az eredeti színvonalát. Főleg azokat szeretem, amelyek a másik főszereplő szemszögét is megmutatják, mint ahogy az itt is történt. Szóval egyrészt ezért tartom jó ötletnek, másrészt a kiadás formája miatt.

A történetet ugyanis ebookként jelentették csak meg, 99 forintért lehet megvásárolni. Szerintem nem egy embernek ez volt az első legálisan letöltött ebookja. Ez a 99 forint abszolút "beáldozható", és jó népnevelő egy ilyen szinte ingyen megvásárolható könyv.

AJÁNLOM

Nincsenek megjegyzések