Breaking News

Moly pipáló - Március 3-9.


Sziasztok!
Ebben a rovatban minden héten a Moly.hu előző heti legolvasottabb könyveinek listáját osztom meg, és magamban elégedetten - vagy kevésbé elégedetten - konstatálom, hogy melyikeket olvastam közülük.
Amennyiben értékeltem is a könyvet, akkor rögtön linkelem hozzá az értékelést is.

Március 3-a és március 9-e között a legolvasottabb könyvek:
  
Leiner Laura: Akkor szakítsunk
 J. A. Redmerski: Az örökké határa
Jus Accardo: Touch - Érintés
Leiner Laura: Bábel 
Leiner Laura: Szent Johanna Gimi 2. - Együtt

Veronica Roth: A beavatott
Markus Zusak: A könyvtolvaj
Leiner Laura: Szent Johanna Gimi 4. - Barátok
Leiner Laura: Szent Johanna Gimi 8. - Örökké
Leiner Laura: Szent Johanna Gimi 3. - Egyedül

Ez most kétségtelenül Leiner Laura hete volt. A TOP10 könyvből 6 az övé, és benne van a két önálló kötete és még mindig 4 a Szent Johanna közül. (Egyébként meglepődtem, hogy az 5. kötet nem, nekem az a kedvencem.) Mindenesetre kétségtelen, hogy az Akkor szakítsunk megjelenése megint felrázta az SzJGereket annyira, hogy újfent rávessék magukat Leiner Laura régebbi könyveire is. 

Mellette tényleg csak néhány nagyágyú kerülhetett a listára. Markus Zusak A könyvtolvaja gyakorlatilag hetek óta a listán trónol, őt még Leiner Laura sem tudja letaszítani onnan, ebben nyilván szerepe van a filmnek is. Szintén filmes okokból lehet a listán A beavatott, egyre több részletet kapunk a filmből, sorban érkeznek az interjúk és hamarosan már tényleg itt a film is, szóval aki még a megnézés előtt szeretné olvasni, annak bele kell húznia, de most még sikerülhet. 

Szintén a megjelenésnek köszönhető, hogy fent van a listán Redmercki Az örökké határa című könyve, ez még a friss megjelenések közé tartozik, az első rész rajongói pedig nyilván nagy lendülettel vetik rá magukat a folytatásra.

Rajtuk kívül felkerült még a listára Jus Accardo Touch című kötete, az egyetlen olyan regény a listán, aminek semmilyen aktualitása vagy apropója nincsen, egyszerűen csak jó.
 
A 10-ből 10 most sem jött össze, mivel két könyvet nem olvastam. Az egyik még mindig A könyvtolvaj, és ahogy már több emberrel is beszélgettem róla a héten, egyelőre a Bábel is kimaradt az életemből, bár megvan a könyv és egyszer már bele is kezdtem. A többit viszont pipálhattam, épp frissen olvastam az Akkor szakítsunk-ot és Az örökké határát is. Előbbiről már írtam véleményt, utóbbit még fontolgatom. 

És kíváncsian várom, hogy a Leiner láz mennyire tart ki jövő hétre is. 

Nincsenek megjegyzések